Sunday, April 1, 2012

REHLAH "TAUTAN KASIH SEJATI" 2012

















 REHLAH SEJATI "TAUTAN KASIH SEJATI"

12 MAC 2012-Telah diadakan satu rehlah antara ahli-ahli Sejati bersama mantan-mantan ahli Sejati di kawasan Masjid Terapung @Masjid Putih dan sekitar Pantai Kuala Ibai pada tanggal 12 MAC 2012 .Ahli-ahli dibawa dengan menaiki 1 buah bas sekolah dan para ajk menaiki kereta yang disewa oleh ajk pengangkutan, MUHAMMAD BIN MUKLAS dan SITI AISYAH MUSTAPHA.......
Pelbagai aktiviti telah diadakan seperti permainan futsal, bina istana pasir, x yah nak sentap sangat la(kotak beracun) dan aktiviti kemuncaknya adalah bbq. Acara bbq diselengara oleh ajk makanan yang diketuai oleh  NUR MUHAMMAD AMRI dan dibantu NURULSYIFA.. Manakala aktiviti-aktiviti dikelola oleh AHMAD FARHAN dan NUR NAZIHAH. Berikutnya, ajk lain juga mejalankan tugas masing-masing seperti ajk cenderahati,ajk protocol dan lain-lain.Semua ajk ditugaskan di bawah MOHAMMAD AIZUDDIN selaku pengarah pgram dan NORHIDAYAH selaku penolong pengarah.


Rata-rata semua ahli sejati dan jemputan SEJATI berpuas hati dan berpuas hati dengan aktiviti yang dijalankan. Semua juga memberikan kerjasama yang baik dan seronok . Secara keseluruhan semua acara yang dijalan berjalan dengan lancar walaupun masih ada kekurangan dan masalah. Namun begitu,masalah yang dihadapi ditangani dengan bijaksana.Jutaan terima kasih diucapakan kepada semua ahli SEJATI dan para jemputan. Insyallah ahli jawatan kuasa SEJATI akan membuat lebih banyak program yang berfaedah di masa kan datang. DI bawah dilampirkan gambar-gambar semasa rehlah.














          Muka Masing2 Kaber Comel..=)












ibnu jaafar photo...






Acara Futsal Lelaki....yang dibahagikan Kepada 3 Kumpulan dan dimenangi Oleh Kumpulan 2..
cahayafarhan@landmark





Istana Pasir..=)








Mantan Sejati..Faiz dan Ubai... Keceriaan Terserlah diwajah Mereka Berdua..=)





Istana Penyu?? Apakah?





 
 
 
 
 
main Nenek2 kerw??? Siang Walk Kowt...=)

PEnjaga Gol yang Semangat..walaupown Kaki Berbalut..=)










                             Lunch Time!!










Group Futsal...=)





                              Main Tenteng Kerw Kaq??






 
Dah Tutup mate pown Sempat lagi BerpOsing bagai...=)

Diucapkan sekali lagi kepada Mereka-mereka yang Terlibat Terutama sekali mantan-mantan SEJATI...AJK2... InsyaAllah SEM depan Kita Bersua Kembali..=)
*P/S: Maaf Segala Kesulitan
Sekian,
"SEHATI MERUNGKAI SEJARAH"
SETIUSAHA AGUNG II
SEJARAH & TAMADUN ISLAM






1 comment:

  1. alhmdulilah....tgk rakan2 senyum wat aku rindu kt korng smua...rindu sngt2 kt smua...diharap ikatan persahabatan antara kita kekal dibawah redha ALLAH...

    ReplyDelete