Saturday, March 31, 2012

Mereka Dalam KenanGan




 

Tanggal 6 Jun 2011,, Sejarah Tercipta dimana Lahirnya Anak-anak Bangsa Dari PelBagai Negeri Tampil seramai 56 52 orang di Bumi yang Usang UNIVERSITI SULTAN ZAINAL ABIDIN.. Menyahut Cabaran Bergelar Mahasiswa/Mahasiswi Diploma SEJARAH & TAMADUN ISLAM... Dan dengar Khabarnya Kos Tersebut diwujudkan Semula Setelah 3 Tahun dilupuskan Dihentikan.. Dan KAMILAH Generasi yang Baru yang Bakal Bersama-sama "Merungkai Sejarah" Kembali...=)
 ********************************************************************************
Beberapa Bulan Hampir 2 bulan Telah Berlalu... kami Telah Kehilangan 2 Orang SAHABAT kami..yang Mendapat Peluang Belajar diTempat lain..Seorang dari SEJATI A (Atyra Azhar) dan Seorang Dari Sejati B (Nabihah)... kami Redha akan Pemergian Mereka.. dan Kami Percaya Bahawa Setiap Pertemuan Pasti adanya Perpisahan...Kepada Atyra Azhar wish you Luck At Jordan!  daN Kepada NaBihah SemoGa Berjaya Bergelar Seorang Pendidik Satu Hari Nanti..=)



Kalian dalam Kenangan...Semoga Berjaya Mencapai cita-cita..^_____^


*******************************************************************************
Pejam celik,Pejam Celik,,sekejap Jerw Kami Sudah  Menjejakkan Kaki disem 2. Kali ini Ramai yang Bakal Menarik diri Dari kos Kami(Tukar Kos)..kami Terima dengan Hati yang Terbuka.. apa sahaja Keputusan Mereka itu adalah hak Mereka..Kami Tidak Boleh Menghalang...kami hanya mampu Mendoakan Mereka Berjaya dalam Bidang yang mereka pilih..InsyaAllah~ Walaupun Sekarang Mereka Berada dalam Kos lain,, kami tetap menggangap Mereka Sahabat Kami...dan Selamanya Tetap SAHABAT SEJATI..


Kami tetap SAHABAT walaupun Berlainan Kos..=)







 Oppsss! Tertinggal lagi Seorang..=)




*******************************************************************************

Ade Sape-sape Lagi yang Ingin Diabadikan Dalam Album Kenangan?? dah Nak naik Sem 3 nie... Kepada SAHABAT-SAHABAT SEJATI yang Masih Setia... Teruskan Usaha anda Dalam "MerunGkai Sejarah" yang dah Keluar SEJATI bukan Bermakna SAHABAT semua sudah putus Asa..Tetapi SAHABAT-SAHABAT ada pilihan Tersendiri...=)
Kini Hanya Kami yang Tinggal!! 42 Mahasiswa/Mahasisiwi SEJARAH & TAMADUN ISLAM Bakal "Merungkai Sejarah"...------------>





Sekian,
"SEHATI MERUNGKAI SEJARAH"
EXCO PENERANGAN & KOMUNIKASI
SEJARAH DAN TAMADUN ISLAM

0 comments:

Post a Comment