Tuesday, April 3, 2012

KencanG Jantung MenanTi ResUlt Exam...




 

SAHABAT-SAHABAT!! Result Exam Dah Semakin Hampir nak Keluar Nih.. Guane niih?? Mesti Seribu Perasaan Gementar Melanda Jiwa SAHABAT-SAHABAT kan??   Dup... Dap.... Dup..... Dap.... Lajunya Kencangan Jantung...... dan SAHABAT-SAHABAT mungkin Merasai Hal yang Sama Termasuk Student-Student Yang lain...

*****************************************************************************
 
Lulus Ke??..... GPA turun Ke Naik??...... Ade Yang Fail Ke tak?? MestI soalan-soalan sebegini SenTiasa BerLegar-Legar Dildalam Kepala SAHABAT-SAHABAT..
*ada Fail*??? Mintak Dijauhkan BerFikiran SebegItu SAHABAT-SAHABAT.. Sebab  result kiTa tidak KEtahui Lagi..
******************************************************************************

RezeKi Sape Yang Tahu?? hanya Allah Yang Mampu Memberinya~ Harap-Harap PASSlahh... Sebagaimana Dan Sejauh mana Usaha SAHABAT-SAHABAT SemUa SepanJang Sem,, SeberaPa Lama Sahabat-Sahabat Menelaah Buku-Buku dan KItab-Kitab SetIap Subjek.. Menyiapkan SemUa Tugasan Dan AssingmEnt... Dan Segalanya.. BegiTulah Hasilnya Yang Bakal Sahabat-Sahabat Semua Dapat...
*disini saya ingin Berkongsi kepada Sahabat-Sahabat doa-doa Sebelum Keluar Result..Amalkan Yerw! InsyaAllah~ Mohonlah padanya...=)

Right click & save as for download





DOa Mohon TerHindar Dari KepUtusan Peperiksaan yang tidak Baik..






Right click & save as for download


      







  Doa Agar Diberi Kejayaan Dalam Exam..=)







P/S: InsyaAllah..Sama-Sama Kita Mendoakan Yang TerBaik Buat KIta Semua..Ingat GAGAL xbererti kita Tidak PANDAI...KEGAGALAN Mengajar Kita untuk gigih Mencapai KEJAYAAN..=)

Sekian,
"SEHATI MERUNGKAI SEJARAH"
EXCO PENERANGAN & KOMUNIKASI
SEJARAH & TAMADUN ISLAM

0 comments:

Post a Comment